Három dolog, melyre oda kell figyelni, ha székhelyszolgáltatót választasz

Ha nem szeretnénk otthonunkba irányítani a hivatalos, céges leveleinket, mert jobban szeretnénk a magánéletünket, és a céges, munkaügyeinket különválasztani, akkor érdemes egy székhelyszolgáltatás lehetőségei mellett dönteni. Bár nagyon körültekintőnek kell lennünk azzal kapcsolatban, hogy mely szolgáltatót vesszük igénybe.

Az első dolog, amire mindenképp oda kell figyelnünk, amikor székhelyszolgáltatót választunk, az a korábbi értékelés. Minden esetben érdemes megnézni, kicsit utánajárni, hogy más cégek mit tapasztaltak, mennyire könnyítette meg a dolgukat a székhelyszolgáltató. Ez ugyanis a dolga egy rendes, megbízható székhelyszolgáltatónak, személyi titkárnőként kell részt vennie a cég háttéréletében. Ehhez az is hozzátartozik, hogy miután fogadta a leveleket, még aznap tájékoztatja az ügyfeleit arról, hogy milyen levelei érkeztek. Ez tehát a második dolog. Majdhogynem értelmetlen is a szolgáltatás, ha az ügyfél csak akkor értesül a kapott levelekről, amikor épp a szolgáltató munkatársainak ideje engedi, hogy tájékoztassák, vagy, ha személyesen befárad személyesen az irodába. A harmadik pedig, hogy a fogadáson, rendszerezésen, tájékoztatáson túl a szolgáltató vállalja azt is, hogy elküldi a leveleket szükség esetén az ügyfél könyvelőjének.