Google Ads kampányaiddal hadat üzenhetsz nálad nagyobb konkurenseidnek!
A fizetett Google Ads kampányok egyik előnye, hogy hadat lehet általuk üzenni a konkurens cégeknek – és nem is akárhogyan… A Google Ads kampányokat már egész kis összeggel meg lehet kezdeni, azaz nem létszükséglet, hogy vagyonokat fordítsunk a hirdetésre. Idővel azonban, ahogy a cég egyre jobban fejlődik, fokozatosan emelhetünk az összegen.
Ellenben az offline megjelenésekkel, mint a televíziós, vagy a rádiós szereplések, nem kell vagyonokat rászánnunk egy pár másodperces szereplési időre, azaz fel tudjuk venni a versenyt kisebb összegekkel is olyan cégekkel, melyek piacunkon nálunk még nagyobbnak, és sikeresebbnek számítanak. a keresési kampányok szakszerű beállításával pedig kiváló eredmények érhetőek el, a sikereket látva pedig fokozatosan növelhetjük a hirdetések összegét. A kisebb cégeknek a 45% -a használja ma már a PPC hirdetési lehetőségeket.
Amiért érdemes szakemberhez fordulnod a hirdetések elkészítésével: a display hirdetések helytelen beállítása, a rossz kulcsszó választás a konverziós érték csökkenését eredményezheti. Meglehetősen nagy összegeket lehet bukni egy elhibázott beállításon! A siker olyan apróságokon múlhat, mint a kizáró kulcsszavak beállítása, a földrajzi célzás beállításának elhibázása, nem megfelelő költségvetési elosztás, a rossz céloldal élmény, mely a vásárlót arra ösztönzi, hogy kattintást követően el is hagyja az oldalt, a meta cím, és leírás nem pontos megadása, mely csakugyan megtévesztő lehet, és ebből fakadóan meghiúsul az, hogy a látogató konverzióval zárja a megnyitást.
A fentiek akkor sajátíthatóak el, ha a Google Ads hirdetést elkészítő felhasználó több éves tapasztalattal rendelkezik a hirdetések elkészítésében, ha folyamatosan nyomon követi a Google algoritmus változásait. Ezért is érdemes, ha gyorsan szeretnénk nagy sikereket elérni, egy PPC marketingest megbízni a kampányok létrehozására.